Reference

Od roku 2006 se "BERNARTWOOD" soustřeďuje pouze na tvorbu materiálů s horskou, horolezeckou, sportovní a expediční tématikou. Postupně jsme začali spolupracovat s několika špičkovými sportovci a dobrodruhy. To vyústilo v dlouhodobou úzkou spolupráci s nejlepším lezcem světa Adamem Ondrou. Během let 2009 - 2014 jsme kompletně vyprodukovali dva celovečerní filmy o Adamovi, které patří mezi nejznámější a nejprodávanější světové lezecké filmy - Čarodějův učeň (2012) and Change (2014).


Zákazníci

FILMY A VIDEA

Montura (2010 - 2018)

Adam Ondra (2009 - 2018)

Black Diamond (2013 - 2018)

Olomoucký kraj (2016 - 2018)

Visit Trøndelag Norway (2016)

Wild Norway (2015 - 2016)

Albmi Adventures Norway (2015)

Climb Norway (2012 - 2014)

Black Diamond (2012)

Mitsubishi Motors (2009 - 2010 a 2017)

Epic TV (2013 - 2015)

NRK (2012)

Czech TV (2009 - 2014)

Swiss Kyokushin Karate Federation (2007 - 2008)

Tilak (2006 - 2009)

Singing rock (2008 - 2009)

Femund Canoe Camp (2005 - 2007)

Liptov (2003 - 2004)

Towns, institutions and companies of Rychleby-Jeseniky region (2002 - 2006)

Naše veřejná lezecká videa se pravidelně objevují ve všech vedoucích světových lezeckých médiích, mají miliony shlédnutí a jsou sledována lidmí z více než 130 zemí světa (dle Vimeo statistik).

FOTKY- publikované články a fotografie

Alpstation

Climb magazine (United Kingdom)

American Alpine Journal (USA)

National Geographic (USA)

Klatring (NOR)

Outside (USA)

Rock and Snow (Japan)

Rock and Ice (USA)

Dead Point Magazine (USA)

Gripped (Canada)

Klettern (Germany)

Travel Focus (CZ)

Alpenverein (Austria)

Climax (Austria)

Desnivel (Spain)

Kairn (France)

Escalar (Spain)

Outdoor Magazin (CZ)

Framtid i Nord (Norway)

Lidé a hory (CZ)

Montana (CZ)

ČHS (CZ)

And many more...

Během posledních 10 let jsme poskytli minimálně stovky fotografií pro mnoho časopisů, reklamních kampaní, knih, kalendářů, mobilních aplikací, propagačních materiálů, interiérů, webových stránek atd.

* (poznámka - březen 2015) Až do nedávna byly naším hlavním zaměřením outdoorové filmy. Takže fotografování bylo mimo náš hlavní zájem. Fotky tedy byly povětšinou pouhým "vedlejším produktem" našich filmařských projektů. Přesto byla poptávka po našich fotkách vždy velká. Produkty, ve kterých byly tyto fotky použity, jsme však většinou ani neviděli. Většinou jsme jen zaslali požadované fotografie a texty a více nás to pro naši zaneprázdněnost nezajímalo. Nicméně, ve fotogalerii napravo si můžete prohlédnout alespoň zlomek užití našich fotek.



Vytisknout stránku Vytisknout stránku5. 2. 2015, 12:47, zobrazeno 10309x, dnes 1x